پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۴۲۰
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به تردد روزانه قطارهای باری در محور ملایر-کرمانشاه، گفت: به طور حتم در پاییز تردد قطارهای مسافربری نیز در این محور آغاز می‌شود.

شعار سالمجتبی نیک کردار با بیان اینکه زمان دقیق افتتاح راه‌آهن ملایر-کرمانشاه مشخص نیست، گفت: در این زمینه منتظر اعلام نظر وزارت راه هستیم.

وی افزود: وزیر راه در حال رایزنی برای حضور رییس جمهور در افتتاح این پروژه است و زمان دقیق افتتاح از سوی وزارت راه به استان اعلام خواهد شد.

نیک کردار با بیان استان آماده افتتاح این پروژه است، گفت: در حال حاضر کارهای تکمیلی در حال انجام است و بالاست(نوعی شن مخصوص درشت) میان ریل‌‌ها ریخته می‌شود.

وی با بیان اینکه هر روز قطار باری در محور ملایر-کرمانشاه در حال تردد است، گفت: هم اکنون بار بالاست با این قطارهای باری که 30 واگن دارند، وارد استان می‌شود.

نیک کردار تصریح کرد: سرعت قطارهای باری در این مسیر چندان زیاد نیست، اما اگر کار بالاست ریزی تمام شده و دستگاه مخصوصی که میزان این بالاست‌ها را سنجش کرده و ریل ها را از نظر ارتفاع و طول و عرض تنظیم و یکپارچه می کند در این مسیر کار خود را به پایان برساند، قطار می‌تواند با سرعت 160 کیلومتر نیز در این مسیر تردد کند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه پاییز امسال حتما این پروژه به شرکت راه‌آهن تحویل می‌شود، گفت: در پاییز به طور قطع سفرهای ریلی را خواهیم داشت و قطارهای مسافربری وارد استان می‌شوند.

وی در خصوص تکمیل ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه نیز گفت: کار ایستگاه رو به اتمام است و تنها کارهای تاسیساتی آن مانده که مزاحمتی برای بهره‌برداری از ایستگاه ایجاد نمی‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 7 شهریور 96، کدمطلب: 966-8314-5 ، www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین