پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۳۷۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
استاندار کرمانشاه گفت: کار ریل گذاری راه آهن کرمانشاه تا پایان چهارشنبه، یازدهم مرداد به پایان می رسد.

شعار سال: اسدالله رازانی در حاشیه بازدید از آخرین مراحل ساخت ایستگاه راه آهن کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: کاری که هم در ریل گذاری و هم در ساخت ایستگاه راه آهن کرمانشاه در طول چهار تا پنج ماه گذشته انجام شده، در تاریخ صنعت راه آهن کشور بی سابقه است.

وی ادامه داد: هر دو هفته یکبار از این پروژه بازدید داشتم و انصافا می دیدم که در هر 15 روز به اندازه سه ماه کار انجام شده است.

رازانی خاطرنشان کرد: این آرزوی چندین 10 ساله مردم کرمانشاه بعد از سفر اخیر رییس جمهور به استان کرمانشاه جزو اولویتهای اصلی استان قرار گرفت و خیلی خوب هم سرعت گرفت و در همین مدت کوتاه قریب به 110 کیلومتر ریل گذاری شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز که یازدهم مرداد است، کار ریل گذاری راه آهن کرمانشاه به پایان خواهد رسید و هفته آینده (روز دوشنبه) وزیر راه و شهرسازی با قطار وارد شهر کرمانشاه خواهد شد.

وی تاکید کرد: در نظر داریم مراسم باشکوهی برای افتتاح راه آهن کرمانشاه برگزار کنیم.

رازانی تاکید کرد: البته افتتاح رسمی راه آهن کرمانشاه به معنی ورود قطار و بهره برداری از ایستگاه و آمادگی برای جابجایی مسافر و بار مستلزم تنظیم شرکت راه آهن ایران است که شاید یک ماه تا 45 روز بعد از افتتاح اولیه به طول بیانجامد که تلاش خواهیم کرد در بازه زمانی کوتاهتری انجام گیرد.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز مردم کرمانشاه حق دارند خیلی خوشحال باشند، چراکه این آرزوی دیرینه مردم این دیار پس از سالها به تحقق پیوسته است.

وی همچنین در خصوص فاز دوم راه آهن کرمانشاه به خسروی گفت: فاز دوم این مسیر نیز با فعالیت پیمانکار در حال انجام است و مراحل خود را طی می کند که این خط نیز از کرمانشاه تا اسلام آبادغرب 40 درصد و از اسلام آبادغرب تا خسروی 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 11 مرداد 96، کدمطلب: 965-11714-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین