پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه مؤسسات مالی و اعتباری وابسته به نهاد نظامی واگذار نمی‌شود، گفت: مؤسسات مالی خود را در چارچوب قانون ساماندهی می‌کنیم.

شعار سال : امیرسرتیپ امیر حاتمی در خصوص واگذاری مؤسسات مالی و اعتباری وابسته به نهادهای نظامی گفت: هیچ برنامه ای برای واگذاری این مؤسسات وجود ندارد.

وی بر همین اساس تصریح کرد: بانک مرکزی برنامه ای برای ساماندهی تمامی مؤسسات مالی و اعتباری سراسر کشور د ارد که در آن همه جوانب و حق و حقوق سهامداران رعایت می شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: وزارت دفاع نیز در چارچوب همان قوانین ساماندهی مؤسسات مالی و اعتباری وابسته به نهادهای نظامی را صورت می دهد و معتقدیم این ساماندهی وضعیت را بهتر می کند و جای نگرانی وجود نخواهد داشت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: 10 شهریور 1396، کدخبر: 141495 ، www.etemaadonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین