پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
وزیر دفاع اعلام کرد: تفاهم نامه همکاری که میان وزرای ایران و عراق امضا شد، چارچوبی برای همکاری های آینده و مبنایی برای توسعه خواهد بود.

شعارسال: سردار دهقان در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاریهای دفاعی - نظامی میان ایران و عراق افزود: امروز و روز گذشته جلساتی با وزیر دفاع عراق و هیئت همراه داشتیم و درباره مسائل دوجانبه امنیتی ونظامی در این جلسه بحث شد.

وی افزود: به حمدالله در روزهای اخیر ارتش و مردم عراق پیروزی های بزرگی به دست آوردند.

وزیر دفاع گفت: در گذشته و در مدتی که داعش و گروه های تروریستی در عراق جنایت می کردند همکاری های میان دو کشور ثمرات فراوانی داشت.

سردار دهقان افزود: در شرایط موجود و در ادامه، همکاری های عمیق تر و جدی تر باید مانع بروز و ظهور این جریان ها در عراق و منطقه شود.

وی گفت: تفاهم نامه همکاری به امضاء رسیده، چارچوبی برای همکاری های آینده خواهد بود و امیدواریم در ادامه زمینه ساز اقدامات جدی و موثر باشد.

سرلشکر الحیالی وزیر دفاع جمهوری عراق نیز با اشاره به امضاء تفاهم نامه همکاری ها گفت: امروز سند همکاری در زمینه امنیتی میان دو کشور به امضاء رسیده که در جهت مصالح و منافع دو کشور است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پارسینه، تاریخ انتشار: 1مرداد1396، کدخبر: 369502: www.parsine.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
0
خدا رحم کند به همه ما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین