پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
رئیس ائتلاف ملی عراق در سخنانی در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در سفارت کشورمان در بغداد برگزار شد به نقش انقلاب ایران در تغییر معادلات منطقه و جهان پرداخت.

شعارسال: عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سفارت کشورمان در بغداد تاکید کرد: انقلاب اسلامی در ایران معادلات منطقه و جهان را تغییر داد و ۱۰ ویژگی، این انقلاب را از دیگر موارد متمایز کرده است.

وی افزود: یکی از این ویژگی ها این است که رهبر این انقلاب عالم فقیه از علمای مسلمین و عالم عادل یعنی امام خمینی(ره) بود. و ویژگی های رهبری و حکمت و درایت در وی متجلی بود.

حکیم در ادامه بیان کرد: امام خمینی(ره) قبل از انقلاب و طی آن و پس از آن تصمیمات مهمی اتخاذ کرد و حامل دیدگاه ولایت فقیه بود و امام ارتباط خوبی با ملت داشت و قادر به بسیج آن در هر زمانی بود.

رئیس ائتلاف ملی عراق افزود: ملت اساس نظام اسلامی است و از همین رو است که می بینیم که تنها کشوری است که در آن راهپیمایی های میلیونی برگزار می شود و مشارکت در انتخابات در آن زیاد است و این به سبب نزدیکی رهبران ایران با ملتشان است. انقلاب اسلامی ایران با شعار نه شرقی و نه غربی متمایز است و اساس آن ظلم ستیزی و عدالت و استقلال کامل و حفظ ارزشهاست.

عمار حکیم درباره روابط ایران و عراق نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی ملت عراق در زمان صدام و پس از توقف جنگ بوده است و همچنین حامی نظام سیاسی جدید عراق پس از سال ۲۰۰۳ بوده است. عراق و ایران و منطقه در برابر چالش جدی قرار دارند که نیاز به راهکاری در این زمینه است. قدرت عراق در وحدت همه طیف ها و طوایف آن و استفاده از تجربه جمهوری اسلامی ایران است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22بهمن1395، کدخبر: 3902781: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
معامله را تغییر داد ولی ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین