پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
مشکلات مرز مهران برای اربعین با حضور هیئت عراقی از جمله مدیر کل امور مرزی وزارت کشور دولت مرکزی عراق بررسی شد.

شعارسال: حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، در بررسی مشکلات مرز مهران با حضور هیئت عراقی اظهار داشت: عزم و اراده عراق و مسئولان این کشور همکاری های بیشتر است تا بهترین شرایط در اربعین با امنیت کامل هم در سلامت و هم با رعایت رفاه حال زائران فراهم شود.

وی اظهار کرد: مذاکرات خوبی انجام شد ، بعضی اشکالات در گذشته همچنین ایجاد بستر مناسبی هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی وابسته به اربعین پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: ضمن اینکه مذاکراتی بین دو هیئت عالی رتبه کشور عراق و جهوری اسلامی ایران در دو هفته پیش در تهران انجام شده که نتایج آن مذاکرات در هفته آینده با حضور مقامات بلند پایه دو کشور نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: قطعا در آینده چارچوب فعالیت ها و برنامه های اربعین شکل رسمی اعلام خواهد شد و اراده بسیار خوبی است که همکاری ها ادامه داشته باشد و نقاط ضعف با هکاری طرفین برطرف می شود.

همچنین در این نشست بر راه اندازی مرز شهابی چنگوله و چیلات دهلران تاکید شد و هر دو طرف قول مساعد دادن که این دو مرز در آینده نزدیک راه اندازی شود.

نشست بررسی مسائل و مشکلات پایانه مرزی و تجاری مهران با حضور هیئت عراقی به ریاست عمید سامی مدیر کل امور مرزی وزارت کشور دولت مرکزی عراق و مسئول پایانه های مرزی این کشور و نیز حضور معاون استاندار ایلام در پایانه مرزی مهران تشکیل شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29تیر1396، کدخبر: 4036429: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین