پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
سرلشکر جعفری و امیر سرتیپ حاتمی در دیداری به تبادل نظر پیرامون مسائل دفاعی کشور و همکاری‌های متقابل سپاه و وزارت دفاع پرداختند.

شعار سال : در پی انتصاب امیر سرتیپ امیر حاتمی به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در وزارت دفاع، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

‌در این دیدار سرلشکر جعفری با اظهار خرسندی از انتصاب شایسته امیر حاتمی به سمت وزیر دفاع و تاکید بر اهمیت تمرکز نگاه‌ها و تلاش‌ها به سمت شناخت دقیق وضعیت و مقتضیات امروز حوزه دفاعی کشور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران راهبرد تحریم‌، تهدید و فشار به نظام را برغم ناتوانی‌های خود همچنان در دستور کار دارند و هر روز با پیچیدگی‌ها و ترفندهای خاص آن را رونمایی می‌کنند که ضروری است با هوشمندی با آن مقابله شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز ‌در این دیدار با تاکید بر تلاش‌های همه‌جانبه وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح ‌گفت: ما در امتداد تلاش‌های درخشان و تأثیرگذار گذشته، تمام همت و ظرفیت‌های تعیین‌کننده خود برای تعمیق و توسعه توانمندی‌های دفاعی و رفع نیازمندی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و راهبردی را به کار خواهیم گرفت.

حاتمی تصریح کرد: امیدوارم با همفکری، همگرایی و تبادل تجارب ، شرایط اطمینان بخشی در فرآیند تامین نیازهای نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور فراهم و ایجاد خواهیم کرد.

در این دیدار فرمانده کل سپاه و وزیر دفاع از صنعت دفاعی به عنوان حوزه‌ای که می‌تواند جدی‌ترین و معنادارترین پاسخ‌ها را به دشمنان دهد یاد کردند و با تأکید بر مبنا قرار دادن منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در عرصه ارتقای توان بازدارندگی، تصریح کردند: ظرفیت‌سازی دفاعی روزآمد و متناسب با تهدیدات آینده و تحولات پیش‌رو، راهبرد نیروهای مسلح بوده و به فضل الهی باشتاب روزافزون تداوم می‌یابد.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شفاف ، تاریخ انتشار: 13 شهریور 1396، کدخبر: 440255، www.shafaf.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین