پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۸۱۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸
در حالیکه «حصر» ۲۰ ماه پس از انتخابات سال ۸۸ صورت گرفت، فتنه‌گران حصر موسوی و کروبی را با موضوع انتخابات مرتبط نمودند. چرایی «حصر» به فراخوان موسوی و کروبی در بهمن ۸۹ باز می‌گردد، این فراخوان هیچ ارتباطی با موضوع انتخابات نداشت.

شعار سال: رضا سراج طی یادداشتی در کامال تلگرامی اش نوشت: فتنه‌گران همواره از چرایی و چیستی «حصر» تصاویر دروغین به افکار عمومی ارائه داده‌اند و با غوغا سالاری، بر رفع آن تاکید نموده‌اند.

دروغ اول، چرایی «حصر»: در حالیکه «حصر» 20 ماه پس از انتخابات سال 88 صورت گرفت؛ فتنه‌گران حصر موسوی و کروبی را با موضوع انتخابات مرتبط نمودند. چرایی «حصر» به فراخوان موسوی و کروبی در بهمن 89 باز می‌گردد. این فراخوان هیچ ارتباطی با موضوع انتخابات نداشت و در راستای بی‌ثبات سازی همزمان ایران و محور مقاومت و پاسخ در مبداء (ایران) به بیداری اسلامی بود.

دروغ دوم، چیستی «حصر»: فتنه‌گران به دروغ، «حصر» موسوی و کروبی را اقدام قضایی و مجازات غیرقانونی معرفی نمودند. برخلاف این تصویر سازی‌ دروغین، «حصر» سران فتنه یک اقدام پیشگیرانه و امنیتی بود و با تصمیم شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت. ضمن آنکه «حصر» پس از اجماع شخصیت‌ها و گروه‌های سیاسی در برائت از اقدامات موسوی و کروبی انجام شد.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین