پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
ارتش سوریه با صدور بیانیه ای ضمن تایید هدف قرار گرفتن یکی از مراکز نظامی در حومه حماه از سوی صهیونیست ها، هدف از آنرا بالا بردن روحیه درهم شکسته تروریستهای داعش دانست.

شعار سال: ارتش سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی یکی از مراکز نظامی در حومه حماه هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: هواپیماهای اسرائیلی ساعت ۲:۴۲ بامداد امروز چند موشک از حریم هوایی لبنان به یکی از مراکز نظامی ما در نزدیکی مصیاف در حومه حماه شلیک کردند که بر اثر آن دو نظامی کشته و خساراتی به مرکز مورد حمله قرار گرفته، وارد شد.

ارتش سوریه بیان کرد: این تجاوز اسرائیل تلاشی مایوسانه برای بالا بردن روحیه درهم شکسته داعشی ها پس از پیروزی های کوبنده ارتش سوریه در محورهای مختلف است.

در این بیانیه آمده است: این تجاوز حمایت مستقیم اسرائلی از داعش و دیگر گروه های تروریستی را نشان می دهد. درباره تبعات خطرناک این قبیل اقدامات تجاوزگرانه برای امنیت و ثبات منطقه هشدار می دهیم.

ارتش سوریه در بیانیه خود بر عزم راسخ برای نابودی تروریسم و ریشه کنی آن از همه اراضی سوریه فارغ از تنوع و تعداد این گروه ها و اشکال حمایتی که از این باندهای تروریستی می شود، تاکید کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 16 شهریور 96، کدمطلب: 4081047 ،www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین