پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
وزیر دفاع سوریه به دستور بشار اسد رئیس جمهوری این کشور از یگان های ارتش مستقر در شهر دیرالزور در شرق سوریه پس از شکسته شدن محاصره آن، بازدید کرد.

شعارسال:به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فهد جاسم الفریج در دیدار با نیروهای مسلح این کشور در دیرالزور، پایداری، و فداکاری آن ها را برای دفاع از این شهر و ساکنان آن ستود.

وی اظهارداشت: شکست محاصره دیرالزور، یک پیروزی راهبردی بود و مبارزه ما با تروریسم تا بازگرداندن امنیت و ثبات به سراسر خاک این کشور ادامه می یابد.

الفریج افزود: همه سوری های آزاده از این پیروزی بزرگ که با پایداری و مقاومت نیروهای مسلح در برابر گروه تروریستی تکفیری داعش به دست آمد، احساس عزت، افتخار و سربلندی می کنند.

وزیردفاع سوریه در این سفر، با اعضای کمیته های نظامی و امنیتی دیرالزور نیز دیدار و گفت و گو کرد.

نیروهای مسلح سوریه نیز در این دیدار بر پایبندی خود به وظایف ملی و عزم و آمادگی برای فداکردن باارزش ترین داشته های خود در راه دفاع از عزت و کرامت میهن تاکید کردند.

محاصره سه ساله محله های غربی و شمال غربی شهر دیرالزور شامل جنینه، الرشدیه، میشیه، جمعیه الزهور و تیپ 137 روز سه شنبه با ورود نیروهای ارتش سوریه و مقاومت به مقر این یگان ارتش در غرب این شهر، به طور کامل شکسته شد.

استان دیرالزور در شرق سوریه در مرز این کشور با عراق و شهر دیرالزور مرکز این استان در کرانه رود فرات واقع شده است.

شهر نفت خیز دیرالزور از سال 2014 در محاصره گروه تروریستی تکفیری داعش بود و کمک رسانی به ساکنان این شهر فقط از طریق پرتاب محموله های امدادی توسط هواپیماهای باری صورت می گرفت

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار17شهریور96،کدخبر: 82658649، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین