پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
رهبر حزب «ائتلاف ملی» عراق با اشاره به تلاش برخی برای ایجاد تفرقه میان ایران و عراق گفت: کسی که گمان می‌کند می‌تواند روابط ما با رهبر جمهوری اسلامی ایران را برهم بزند، متوهم است.

شعارسال: «سید عمار حکیم» رهبر ائتلاف ملی عراق در گفتگو با «ایران بالعربی» به تلاش مذبوحانه برخی برای اختلاف افکنی میان رهبران ایران و عراق اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: کسی که گمان می کند می تواند روابط ما با رهبر جمهوری اسلامی ایران را برهم بزند، متوهم است. ایران، عمق استراتژیک ماست.

عمار حکیم همچنین تصریح کرد: ما به رهنمودهای امام خامنه ای برای بازسازی عراق نیازمندیم.

وی اظهار داشت: امام خامنه ای (مد ظله العالی) اهتمام ویژه ای به عراق و تحولات آن طی ۴۰ سال گذشته داشته اند.

وی با اشاره به اختلافات میان ایران و عربستان نیز گفت: عراق می تواند روابط میان ایران و عربستان را به یکدیگر نزدیک کند، چراکه از موقعیت جغرافیایی که ایران را به عربستان متصل می کند، برخوردار است.

عمار حکیم همچنین از ایران، ترکیه و عربستان به عنوان سه کشور قدرتمند منطقه یاد کرد و گفت: عراق، مساحت ارتباط دهنده میان این سه کشور است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1396 ، کدخبر: 4081607 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین