پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
نخست‌وزیر عراق وحدت این کشور را عامل اصلی پیروزی علیه گروه تروریستی داعش طی سه سال گذشته دانست.

شعار سال : به نقل از السومریه نیوز، حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق روز گذشته در دیدار با آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت کشورمان و هیئت همراه، از حمایت‌های ایران از عراق در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد.

العبادی تاکید کرد که وحدت ملت عراق عامل اصلی پیروزی و نیرویی است که ما به وسیله آن تروریست‌های داعشی راطی سه سال گذشته شکست دادیم.

وی افزود: ما با همان عزم و اراده و تکیه به ملت، پیروزی‌های خود را تکمیل خواهیم کرد.

آیت‌الله شاهرودی نیز در این دیدار ضمن تبریک آزادسازی مناطق عراق از لوث داعش یکی پس از دیگری، افزود: پیروزی‌های پی در پی تحت فرماندهی حیدر العبادی و وحدت ملت عراق، دنیا را شگفت زده کرد و فرصت را از دشمنان عراق و ملت این کشور گرفت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر بر حمایت‌های کامل جمهوری اسلامی ایران از دولت عراق و حمایت‌ از تلاش‌های این کشور برای از بین بردن تروریسم و تحقق وحدت، ثبات، آبادانی و توسعه تاکید کرد.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شفاف ، تاریخ انتشار: 13 شهریور 1396، کدخبر: 440229، www.shafaf.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین