پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
علی صدری نیا گفت: دولت با رویکردی کاملا سلیقه‌ای توقعات فراقانونی از مراسم امسال دارد. با وجود این، طبق سلیقه حضرات همه مراحل مجددا طی شده که اسناد آن بصورت کامل موجود است.

شعارسال: علی صدری نیا کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام درباره برگزاری جشن ۴ سالگی این مجموعه گفت: با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از جشن دکترسلام و ثبت نام اولیه ۲۵ هزار نفر برای حضور در این جشن، امسال ما سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را برای این مراسم در نظر گرفتیم و برای ۱۴ هزار نفر کارت ورود به جشن صادر شده است؛ و پنجشنبه ۲۳ شهریور ان شاءالله با قوت این برنامه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

وی افزود:، اما برای گرفتن سالن در طول دو ماه گذشته عجیب‌ترین فشارها را پشت سر گذاشته‌ایم. ابتدا برای صدور مجوز حدود ۲۰ روز بین بخشهای مختلف دولت پاسکاری شدیم و بعد از مکاتبه با استانداری، ما را به فرمانداری ارجاع دادند و ما از فرمانداری مجوز برگزاری مراسم را گرفتیم. بعد هم با استناد به همین مجوز با سالن ۱۲ هزار نفری قرارداد بستیم و مراحل به اتمام رسید. اما متاسفانه دولت کارشکنی‌های سنگینی را شروع کرد و هر روز یک بهانه برای محدود کردن مراسم امسال تراشید.

کارگردان مجموعه دکتر سلام گفت: دولت با رویکردی کاملا سلیقه‌ای توقعات فراقانونی از مراسم امسال دارد. با وجود این، طبق سلیقه حضرات همه مراحل مجددا طی شده که اسناد آن بصورت کامل موجود است و در صورت لزوم منتشر می‌گردد که حضرات در بخشهای مختلف دولت با اینکه خودشان به لحاظ قانونی حق را به ما می‌دادند، اما از دستور و فشار بالایی می‌نالیدند که باعث شده آن‌ها هم به امضای خودشان پایبند نباشند. الان مشکل ما این است که دولتی‌ها امضای خودشان هم برای خودشان بی اعتبار است. مجوز و قرارداد را می‌بینند، اما باز بهانه می‌تراشند.

صدری‌نیا افزود: مشکل اصلی این است که آقایان در وزارت ورزش همه کارهایشان را تعطیل کرده‌اند و مشغول کارشکنی برای مراسم جشن دانشجویی دکترسلام شده اند. امروز هم یک سناریوی خنده دار جدید راه انداخته اند. با وجود اینکه وسایل گروههای هنری و فنی ما داخل سالن قرار دارد از صبح امروز اجازه ورود به سالن را نمی‌دهند! آقایان پیغام می‍‍ فرستند که بروید در یک سالن کوچکتر جشن را برگزار کنید، آن وقت ما کاری به مراسم نداریم. از چه چیزی می‌ترسید؟ از این جمعیت پرشور و بانشاط دانشجویی؟! چرا می‌ترسید؟! بیایید علنا بگویید از چه چیزی می‌ترسید که همه بدانند.حضرات پشت صحنه از هیچ کاری برای محدود کردن یک مراسم دریغ نمی‌کنند آن وقت خجالت هم نمی‌کشند و شعار حقوق شهروندی و آزادی رسانه‌ها و دانشجویان هم سر می‌دهند! توصیه ام به این دوستان این است که شما که به دنبال ستاره دار کردن ۱۴ هزار دانشجو هستید، دیگر از آزادی حرف نزنید که آزادی از شما خجالت می‌کشد!

کارگردان مجموعه دکتر سلام گفت: با وجود همه این فشارها به استناد قانون و مدارک قانونی و مجوزهای قانونی و قرارداد منعقد شده قانونی، ان شاءالله مراسم جشن دکترسلام بدون هیچ مشکلی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد. فقط در یک صورت برنامه برگزار نخواهد شد آن هم اینکه دولت رسما و کتبا بپذیرد که دانشجویان را محدود کرده تا این اقدام گازانبری دولت تدبیر و امید در حافظه تاریخ و دانشجویان باقی بماند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز، تاریخ انتشار: 21 شهریور 1396 ، کدخبر: 773468 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نعمتی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
با توجه به آزادی علنی که دولت به دانشجویان در زمینه اظهار تفکر و عقاید داده است اما مسئولان گاهی اوقات با زیر پا گذاشتن شعار ها و گفته هایشان باعث عدم برگزاری جلساتی همچون جشن دکتر سلام میشوند .
امیدوارم روزی برسد که تمام مسئولین به گفته هایشان عمل کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین