پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۲۹۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
معاون ستادعالی کانون های مساجد کشور گفت: کنگره امام سجاد(ع) ظرفیت عظیم فرهنگی را ایجاد کرد تا برنامه های مختلفی با محوریت شخصیت امام سجاد در استان های کشور برگزار شود.

شعار سال: مرتضی طاهریان معاون ستادعالی کانون های مساجد کشور، امروز (23 شهریور) در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با آیت الله حسینی بوشهری گفت: سیاست ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور براین است که بزرگداشت ایام شهادت و ولادت هر یک از ائمه معصوم (ع) را به یکی از استان ها واگذار کند.

طاهریان ادامه داد: در همین راستا فعالیت های مربوط به بزرگداشت حضرت فاطمه(س) به استان اردبیل، امام حسین (ع) به زنجان،حضرت ابالفضل(ع) به ایلام و حضرت زینب(س) به آذربایجان شرقی و... پیشنهاد داده شده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به استان هرمزگان محول شد که در این سال ها به نحو احسن برگزار شده و برکات بسیاری را به همراه داشته است.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، یکی از مهم ترین برکات کنگره امام سجاد (ع) را توجه ویژه و احیای 25 محرم به عنوان سالروز شهادت امام چهارم شیعیان دانست و اظهار داشت: این کنگره ظرفیتی ایجاد کرد تا برنامه های مختلفی با محوریت شخصیت امام سجاد(ع) در استان های کشور برگزار شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ 23 شهریور 96 ، کد مطلب: 655617: www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین