پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
رئیس جمهور ترکیه در گفت‌وگو با رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کرد که قرار است چهار اکتبر به منظور شرکت در یک نشست استراتژیکی دو جانبه در سطح مسئولان بلند پایه به تهران سفر کند.

شعار سال: به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی ترکیه‌ای گفت: موضع ایران در رابطه با ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی عراق مشابه موضع ترکیه است.

وی در رابطه با اجرای عملیات نظامی با ایران علیه گروهک ( پ . ک . ک) گفت: ایرانیان گام های مثبتی در این راستا برداشته‌اند و این عملیات ممکن است در کوه‌های قندیل (شمال عراق) و یا جای دیگری باشد و دو کشور در حال بحث و بررسی این موضوع هستند.

اردوغان در ادامه گفت: قرار است 4 اکتبر برای شرکت در یک نشست استراتژیک دو جانبه به تهران سفر کنم و در آن سفر در مورد مسائل مربوط به عملیات احتمالی مشترک علیه گروهک ( پ . ک . ک ) با مسئولان ایرانی گفت‌وگو خواهم کرد.

رئیس جمهور ترکیه خاطرنشان کرد: خلوصی آکار، رئیس ستاد نیروهای مسلح ترکیه قبل از من به تهران سفر و با همتایان خود گفت‌وگو خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت الف، تاریخ انتشار: 25 شهریور 1396، کدخبر: 3960625071 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین