پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
مدیرکل ثبت احوال گیلان از فعالیت 42 دفتر پيشخوان خدمات دولت در استان خبر داد و گفت: 10 دفتر در رشت و مابقی در دیگر شهرهای استان، علاوه بر خدمات کارت هوشمند برخی از خدمات مربوط به امور هويتی در همه دفاتر ذكر شده انجام می‌شود.

شعارسال: روحانی‌فر ، با بیان اینکه 23 اداره ثبت احوال مستقر در مراكز شهرستان‌ها و بخش‌های استان فعالیت دارند، گفت: كليه خدمات اعم از امور هويتی و كارت هوشمند ملی در این ادارات ارائه می‌شود .

وی به 27 دفتر پست در شهرستان‌ها و برخی از بخش‌های استان اشاره کرد و افزود: در ادارات پست فقط خدمات مربوط به كارت هوشمند ملی انجام می‌شود .

روحانی‌فر،گفت: 42 دفتر پيشخوان خدمات دولت در استان فعالیت دارند، که 10 دفتر در رشت و مابقی در دیگر شهرهای استان، علاوه بر خدمات کارت هوشمند برخی از خدمات مربوط به امور هويتی در همه دفاتر ذكر شده انجام می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال گیلان،اضافه کرد: 23 دفتر پیشخوان پس از اخذ مجوزهای لازم ، از تیرماه امسال شروع بکار کردند 3 دفتر دیگر نیز پس از مراحل اداری به جمع دفاتر ارائه خدمات ثبت احوال افزوده خواهد شد که جمعا 45 دفتر خواهد شد.

وی به آمار جمعیت استان بر اساس سرشماری سال 1395 اشاره و خاطرنشان کرد:جمعیت استان؛ دو میلیون و 530 هزار و 696 نفر ،جمعیت مرد، یک میلیون و 267 هزار و 597 نفر ،جمعیت زن؛ یک میلیون و 263 هزار و و 99 نفر،جمعیت شهری؛ یک میلیون و 603 هزار و 36 نفر نفر و جمعیت روستایی 927 هزار و 660 نفر است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26شهریور1396، کدخبر: 966-62889-5: www.gilan.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین