پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۰۲۴
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري در نشست کارگروه تخصصي دفاتر پيشخوان خدمات دولت استان گفت: 9 مجوز جديد ايجاد دفتر پيشخوان خدمات دولت در استان صادر شده است.

شعار سال: سيامک سليماني از واگذاري خدمات دريافت قبوض عوارض شهري از شهرداري ها به دفاتر پيشخوان خدمات دولت در استان خبر داد و افزود: هدف از اين واگذاري تسريع در انجام امور، کاهش هزينه ها و حضور ارباب رجوع در مراکز دولتي مي باشد.

وي، برخورد با هر گونه تخلف دفاتر پيشخوان را از اولويت هاي اين کارگروه بيان و اضافه کرد: با 2 دفتر متخلف در شهرهاي بروجن و طاقانک برخورد قانوني شده است و در صورت تکرار تخلف، مجوز آن ها باطل مي شود.

سليماني اضافه کرد: حذف تمبرهاي پستي موجود در دفاتر پيشخوان و تبديل به بارکدهاي الکترونيکي از طرح هاي در دست اجراي اين کارگروه است.

وي ادامه داد: در حال حاضر 140 دفتر پيشخوان خدمات دولت در چهارمحال و بختياري وجود دارد که وظايف مختلفي از جمله امور ثبت احوال، تحويل قبوض، امور مخابراتي و غيره را انجام مي دهند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کوهرنگ خبر، تاریخ 22 دی 95، کد مطلب: 229928: www.kohrangkhabar.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین