پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۷۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بابیان اینکه امکانات شورای شهر و شهرداری قابل‌مقایسه با دیگر دستگاه‌های دولتی نیست، اضافه کرد: شورای شهر فعلی زبان هنر و اجتماع را بهتر از دوره‌های قبل می‌فهمند و بهتر همراهی می‌کنند.

شعارسال: محمدعلی طالبی شامگاه بیست و پنجم شهریور در اختتامیه همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب که در یزد برگزار شد، گفت: خوشبختانه سیاست‌هایی که دولت در عرصه فعالیت‌های اجتماعی بخصوص هنر داشته به ترتیب در حال بروز است که یکی از آن‌ها پیوند هنرمندان با مدیران و مسئولان بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون توانسته‌ایم با همکاری هنرمندان، برنامه‌های مختلف اجتماعی در خصوص حل مسائل اجتماعی برگزار کنیم، افزود: با بررسی کارنامه دولت می‌توان مشاهده کرد که فعالیت‌های بسیار خوبی در حول محور مسائل اجتماعی مانند همایش ملی آب و تراب داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با تأکید بر اینکه باید زبان هنر را در بحث مسائل اجتماعی در مسیری درست و به شکل گسترده در استان و کشور پیش ببریم، تصریح کرد: با این کار می‌توانیم گام مؤثری در بهبود شرایط اجتماعی در کشور برداریم.

این مقام مسئول بابیان اینکه امکانات شورای شهر و شهرداری قابل‌مقایسه با دیگر دستگاه‌های دولتی نیست، اضافه کرد: شورای شهر فعلی زبان هنر و اجتماع را بهتر از گذشتگان می‌فهمند و بهتر همراهی می‌کنند.

طالبی ادامه داد: ما کارهایی را در شورای شهر قبلی پیگیری کردیم اما فقط برخی محقق شد، چون نگاه‌شان طوری نبود که انتظارات را در حوزه فرهنگی برآورده کنند، پس با این حال خیلی از کارها را خودمان پیگیری و انجام دادیم.

وی افزود: بعضی از برنامه‌ها در حوزه ارتباط با هنرمندان مثل جشنواره فیلم معماری کشور که قرار بود در یزد داشته باشیم اجرایی نشد و متأسفانه همکاری خوبی نیز برای تحقق این امر صورت نگرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در پایان، گفت: اگر این هم‌افزایی به وجود بیاید مطمئناً شهر یزد جهانی می‌تواند درزمینهٔ فرهنگ و هنر به اتکا مردم و ریشه‌های فرهنگی که هنرآفرین است شاهد درخشش بیشتر هنرمندان باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26شهریور1396، کدخبر: 13960626000054: www.yazd.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین