پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۹۸۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
پوریانی با اشاره به پرونده شرکت تعاونی تاکسیرانی گفت: دادگاه با توجه به اسناد و مستندات ارائه شده از سوی اعضای هیئت مدیره، رای الزام به تنظیم سند رسمی را صادر و با اجرای این حکم صادره برای 600 نفر سند مالکیت ملک انتقال داده شد.

شعارسال: عباس پوریانی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با اشاره به پرونده شرکت تعاونی تاکسیرانی اظهار کرد: پس از ساخت تعدادی واحد مسکونی اختلافی بین اعضای هیئت مدیره تاکسیرانی ایجاد شده بود که بر این اساس دادخواستی مبنی بر الزام تنظیم سند رسمی از سوی اعضای هیئت مدیره ارائه شد.


وی ادامه داد: دادگاه با توجه به اسناد و مستندات ارائه شده از سوی اعضای هیئت مدیره رای الزام به تنظیم سند رسمی را صادر کرد؛ این پرونده در مجتمع قضایی شهید محلاتی رسیدگی و به مرحله قطعیت رسیده است.


پوریانی افزود: پس از درخواست اجرائیه با اجرای حکم صادره برای 600 نفر از خواهان‌ سند مالکیت ملک به نام آنها انتقال داده شد و برای تعداد 27 نفر نیز به دلیل وجود اختلاف اعضای هیئت مدیره و شرکت تعاونی سند مالکیت انتقال داده نشد که پرونده در مجتمع قضایی شهید محلاتی در حال بررسی است و منتج به نتیجه خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1396، کدخبر: 348186 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین