پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
در پی درشکایات متعدد و اعتراضات دامنه دار شهروندان و بخش حمل و نقل عمومی ، دادستان کرج دستور توقف فعالیت استارت آپ های تپسی و اسنپ را در شهر کرج صدر کرد.
شعارسال: در پی درشکایات متعدد و اعتراضات دامنه دار شهروندان و بخش حمل و نقل عمومی ، دادستان کرج دستور توقف فعالیت استارت آپ های تپسی و اسنپ را در شهر کرج صدر کرد.

عزیز صدرنژاد با اعلام این خبر افزود : یکی از عمده مکشلاتی که این دو استارت آپ در شهر کرج برای شهر داشتند موضوع عدم امنیت سیستم حمل و نقل و همچنین به خطر افتادن فضای کسب و کار برای تاکسی ها و آزانس های مسافری دورن شهری بود

وی با اعلام اینکه این دو مجموعه باید برای ادامه فعالیت خود از مراجع قضایی مجوز لازم را دریافت کنند ادامه داد : تاکسی ها و موسساتی که اتومبیل برای جابجایی مسافر ها در اختیار قرار میدهند همگی شامل پرداخت عوارض صنفی و مالیات هستند اما فعالیت این دو استارت آپ بدون پرداخت هیچگونه سهم بخش خدمات عمومی بازار کار را برای این مجموعه ها تحت تاثیر قرار داده اند.

وی گفت : ما در اجرای قانون حمل و نقل بار و مسافر تابع آیین نامه ها و چارچوب های مشخصی هستیم که هر کسی که علاقمند برای فعالیت در این بخش است باید ساماندهی شود .

صدرنژاد اظهار داشت : در این خصوص و برای قطیع سرور های این دو استارت آپ در کرج تذکرات و اخطارهای لازم داده شده و در صورت عدم مراجعه مدیران اسنپ و تب سی ، در خصوص تخلفات صورت گرفته از سوی رانندگان زیر مجموعه ، برخوردهای قضایی صورت خواهد گرفت.

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری کرج از اجرای طرح هوشمند سازی تاکسی های درون شهری خبر داد و عنوان کرد : با اجرای این طرح و با تجهیز ناوگان تاکسیرانی به دستگاه های پرداخت الکترونیک، شاهد اتفاقات مثبتی در مدیریت شهری آینده خواهیم بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 19 شهریور 1396، کدخبر: 705903، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین