پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۱۹۳
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
در چند روز اخیر انواع و اقسام نقص فنی و تاخیر در پروازهای داخلی را شاهد بوده ایم. از پرواز MDشرکت هواپیمایی ایرتور درمسیر مشهد _ اهواز در 26 شهریور که به دلیل نقص فنی با فرود اضطراری در فرودگاه اهواز با یک موتور به زمین نشست تا پرواز همدان- مشهد در 25 شهریور که به علت نقص فنی با ۲ ساعت تأخیر صورت گرفت که افزایش این آمارها طبعا باعث یک نوع ترس و تشویش عمومی در میان جامعه می شود و دوباره موجی از بی اعتمادی را در میان مردم گسترش خواهد داد. در این رابطه با رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت و گو کرده ایم.

شعارسال: رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور در خصوص تعداد متعدد نقص‌­های فنی و تاخیرها در پروازهای یک هفته گذشته به برنا می­‌گوید: تاخیر علت های مختلف دارد. باید توجه داشت که ما در سی سال گذشته با محدودیت های مختلفی رو به رو بودیم . ظرفیت ناوگان به اندازه کافی نبوده و پاسخگوی تقاضاهای این بخش نیست.

او ادامه داد: توسعه ناوگان جزو اولویت ها و در دستور کار بخش هوایی کشور اعم از وزارت راه و سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین هاست.

جعفرزاده با اشاره به ظرفیت محدود پروازها تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری برای پاسخگویی بیشتر بخصوص در ایام پیک پروازی مجوز ایرلاین های فوق العاده برای ایرلاین ها صادر می کند در این صورت اگر تاخیر به هر علتی که یکی از آن ها می تواند نقص فنی باشد برای یک پرواز پیش آید این تاخیر به صورت انعکاسی به دیگر پروازها نیز سرایت می کند که به نظر می رسد چند پرواز تاخیر داشته است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: نباید این تصور را داشت که ایرلاین ها سهل انگارند و توجهی به انجام دقیق پروازها ندارند نه اینطور نیست بلکه تلاش می کنند پروازهای به موقعی داشته باشند چرا که در غیر این صورت متضرر می شوند و هم برای آنهاضد تبلیغ است.

جعفرزاده درباره زمانی که طی می شود تا ناوگان توسعه پیدا کند می گوید: این پروسه در حال طی شدن است. مذاکراتی در حال انجام است و همه تلاش می کنند که این ناوگان توسعه پیدا کند. اما اینکه چه زمانی خواهد بود نمی توانم به طور مشخص اعلام کنم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 28 شهریور 1396 ، کدخبر: 614461 ، www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین