پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
رئیس مرکز تحقیقات راهبرد دفاعی ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر طراحی سبک زندگی ایرانی - اسلامی گفت: شهدای والامقام، الگوی مناسبی برای سبک زندگی امروز ما هستند.

شعار سال: سردار احمد وحیدی پنجشنبه شب در یادواره شهدای عملیات کربلای 5 و 23 شهید شهرک اباتر شهرستان صومعه سرا بیان کرد: شهدا همانطور که در حیات خود روشنگر و چشم بینای جامعه بودند، با عروج ملکوتی خویش حیات بخش جامعه هستند.

وی نزدیکی به فرهنگ شهدا و شهادت را نیاز امروز جامعه ما دانست و افزود: حرکت در محور شهدا از بین برنده تمامی توطئه های دشمنان است و جامعه ما ، حرکت خود را مدیون پیروی از مسیر شهادت می داند.

رئیس مرکز تحقیقات راهبرد دفاعی ستادکل نیروهای مسلح یادواره ها را محفلی برای جاماندگان از مسیر شهدا دانست و ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند، شهدا ستارگان درخشانی هستند که انسان با دیدنشان راه را گم نمی کند زیرا شهدا راه عاقبت بخیری را نشان می دهند.

وی با انتقاد از این سخن که در جامعه ما کار فرهنگی صورت نگرفته، اظهار داشت: فرهنگ است که انسان را می سازد و فرهنگی بالاتر از شهادت در کشور ما وجود ندارد زیرا به برکت این فرهنگ، حیات داریم.

سردار وحیدی در ادامه سخنانش عملیات کربلای 5 را از مهمترین و تعیین کننده ترین عملیات ها عنوان و خاطرنشان کرد: این عملیات، سرنوشت دفاع مقدس را به نقطه ای رساند که دنیا تسلیم شد و از گیلان سرافراز نیز 220 نفر شهید ، یک هزار و 350 نفر جانباز و سه فرمانده لشگر در این عملیات به شهادت رسیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به تدارک دشمنان نظام اسلامی برای تضعیف باورهای دینی جامعه بویژه جوانان گفت: سبک زندگی غربی، جاه طلبی و گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی ، سه موضوع مهمی است که باید به آنها توجه کنیم.

سردار وحیدی ادامه داد: طراحی دشمن برای بازگرداندن تسلط خود به کشورها از طریق جنگ نرم است بطوری که با تغییر سبک زندگی، می خواهند تغییر فرهنگ در جامعه ما ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند جوانان ما با مشاهده پیشرفت فناوری در غرب، در این فرهنگ محو شوند و بتدریج جامعه ما را به سمت جهالت مدرن بکشانند.

سردار وحیدی شبکه های اجتماعی را سرمنشأ بمباران افکار عمومی دانست و گفت: دشمنان از این طریق نیز می خواهند بر فکر و اندیشه جوانان ما اثرگذار باشند.

رئیس مرکز تحقیقات راهبرد دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، مکتب ائمه معصومین را هدایت بخش خواند و با بیان اینکه عاشورا و مهدویت دو بال اسلام است، بر ضرورت هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان که در تلاش برای ارائه نسخه های جعلی از اسلام که همان گروه های تکفیری و داعش هستند، تاکید کرد.

شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و 500 شهید انقلاب و نظام اسلامی ایران کرده است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 25 دی 1394، کد مطلب: 81921076 (5107640):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین