پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۸۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه یکی از مشکلات بازگرداندن خاوری به دلیل عدم وجود رابطه رسمی و پیگیری از طریق سفارتخانه دو کشور است، گفت: تحقق نیافتن این امر به معنای عدم همکاری کانادایی ها است.

شعار سال: علاءالدین بروجردی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای استرداد محمودرضا خاوری به عنوان متهم ردیف اول اختلاس سه هزار میلیاردتومانی، گفت: با توجه به آخرین اطلاعاتی دریافتی قوه قضائیه از طریق پلیس بین الملل اینترپل اقدام لازم به منظور بازگرداندن خاوری را انجام داده اما کشور مقابل نیز باید همکاری لازم و مناسب را انجام دهد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات بازگرداندن خاوری به دلیل عدم وجود رابطه رسمی و طبیعتا پیگیری از طریق سفارتخانه دو کشور است، اظهار کرد: بر این اساس باید اظهار کرد که کانادایی ها نقش اساسی در این حوزه دارند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: چون این موضوع در حیطه حاکمیت کانادا قرار دارد و وقتی بازگردادن خاوری محقق نمی شود، این امر به معنای عدم همکاری کانادایی ها است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای استرداد ردیف اول اختلاس سه هزار میلیاردتومانی خلاء قانونی وجود ندارد و نیاز به همکاری بین المللی است که صورت نگرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 31 شهریور 96، کد مطلب: - ، www. icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین