پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
بسیاری از کسانی که پس از ماجرای اختلاس سه هزارمیلیاردی و فرار خاوری دولت احمدی نژاد را متهم می کرند، از کسانی هستند که طی نامه ای مبالغه آمیز به احمدی نژاد، خاوری را از مدیران دلسوز نظام بانکی کشور معرفی کرده و خواستار ابقای او توسط احمدی نژاد شدند.

شعار سال: در تاریخ ۱۲/۴/۱۳۸۴ و پس از انتخاب محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور منتخب، در حالی که احمدی نژاد هنوز دولت را از سید محمد خاتمی تحویل نگرفته بود، ۱۷۰ نفر از نمایندگان مجلس هفتم طی نامه ای به احمدی نژاد، خواستار حفظ محمودرضا خاوری در سیستم بانکی شدند.

متن این نامه بدین شرح است:

مقام محترم ریاست جمهوری منتخب جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد

سلام علیکم

بدینوسیله اینجانبان امضا کنندگان ذیل نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران از عملکردو فعالیت و مدیریت مطلوب و تحسین برانگیز جناب آقای کتر محمودرضا خاوری مدیرعامل بانک سپه که در واقع یکی از خدمتگزاران راستین و مردمی نظام بانکی کشور می باشد حمایت و قدردانی نموده و مسلما کشور عزیزمان در راستای رشد و شکوفائی نظام اقتصادی نیازمند چنین مدیران کارآمد و دلسوز است.

لازم به ذکر است این نامه به امضای ۱۷۰ نماینده مجلس از جمله افرادی مثل محمدرضا تابش، محمدتقی رهبر، سیدکاظم دلخوش، داریوش قنبری، و بسیاری از افراد دیگری که در ماجرای اختلاس سه هزار میلیاردی و عملکرد خاوری دولت احمدی نژاد را متهم می کردند رسیده است.

چه کسانی خاوری را به دولت قبل تحمیل کردند؟ + سند

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دولت بهار، تاریخ انتشار 12 شهریور 93، کد مطلب: 16701، www.dolatebahar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین