پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۰۱۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
مطابق با ماده ۱۱ ضوابط اجرای قانون بودجه ۹۶ در سال ۱۳۹۶ پرداخت یک ماه حقوق به عنوان پاداش به کارمندان و کارکنان دولت در سال ۹۶ انجام می شود .

شعار سال: مطابق با ماده ۱۱ ضوابط اجرای قانون بودجه ۹۶ در سال ۱۳۹۶ دستگاه های اجرایی می توانند حداکثر معادل یک ماه حقوق و مزایای مندرج در احکام کارگزینی را در صورت وجود اعتبار در سقف اعتبارات تخصیص یافته دستگاه اجرایی به عنوان پاداش پرداخت نمایند.

پرداخت یک ماه پاداش مذکور به اعضای هیأت مدیره یا هیأت عامل و کارکنان شرکت های دولتی ( اعم از شرکت های مستلزم ذکر و تصریح نام )، بانک ها و بیمه های دولتی پس از تصویب مجامع یا شوراهای عالی آنها مجاز است.

هیئت وزیران در جلسات ۱۶ /۱ /۱۳۹۶ و ۲۰ /۱ /۱۳۹۶ به پیشنهاد شماره ۱۵۲۴ مورخ ۵ /۱ /۱۳۹۶ سازمان برنامه و بودجه کشور، ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور را تصویب کرد.

این مقرره در جلسات مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۱۶و ۱۳۹۶/۰۱/۲۰هیئت وزیران تصویب و با شماره ۵۷۱۳ مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ گردید.
به نظر می رسد این حکم جایگزین پاداش موضوع ماده ۵۰ قانون برنامه پنج ساله پنجم شده است.
همچنین بر اساس ماده ۴۰ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۹۶ پرداخت هرگونه تسهیلات مالی و وام از محل منابع داخلی شرکت های دولتی به کارکنان و مدیران شرکت های مذکور ممنوع است.

متن کامل و دانلود اصل بخشنامه ضوابط اجرایی قانون بودجه ۹۶

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صدای معلم، تاریخ 30 شهریور 96، کد مطلب: 2108482: www.sedayemoallem.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین