پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۹۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت پاداش بازنشستگان 94 در هفته‌های آتی خبر داد.

شعار سال: حسین فرزانه در گردهمایی روسای کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور که در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد، اظهار کرد: برون سپاری کارها و استفاده از منابع غیردولتی از رویکردهای آموزش و پرورش است.

وی افزود: مشکلات کانون‌های بازنشستگی تنها از طریق منابع دولتی حل نمی‌شود بنابراین باید کانون‌های بازنشستگی راهکاری را در خصوص درآمدزایی ارائه کند.

فرزانه خاطرنشان کرد: آموزش در جهان به سرعت در حال تحول و دگرگونی است و جوامعی در حوزه آموزش موفق‌تر هستند که بر منابع مالی غیردولتی متکی است.

وی سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی را دو نهادی دانست که با استفاده از منابع غیردولتی نه تنها مجموعه خود را مدیریت می‌کنند بلکه به درآمدزایی نیز پرداخته‌اند و در این زمینه موفق بوده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش کسری اعتبارات را مهم‌ترین معضل آموزش و پرورش دانست و افزود: پرداخت پاداش بازنشستگان 94، اولین اولویت آموزش و پرورش است که پیگیری‌های آن انجام شده و به زودی به حساب آنها واریز خواهد شد.

فرزانه با اشاره به موضوع مشارکت‌ها افزود: ظرفیت‌ها و ساز و کارها دو مولفه مهمی است که باید در جذب منابع مالی غیردولتی مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري آنا، تاریخ انتشار: 15 آذر 1395، کد مطلب: 165106:www. ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین