پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۴۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
نیروهای پیش دبستانی و حق التدریس بومی برای تدریس در مناطق سخت گذر شهرستان الیگودرز جذب می شوند.

شعار سال: معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از مناطق سخت گذر بخش های بشارت ذلقی و ززوماهرو گفت: نیروهای پیش دبستانی و حق التدریس بومی برای تدریس در مناطق سخت گذر شهرستان الیگودرز جذب می شوند.

چهاربند افزود: وضعیت توزیع واحدهای آموزشی و بازنگری در نحوه اعزام نیروهای آموزشی به مناطق پراکنده و کوهستانی بررسی می شود و از این پس در نحوه خدمت رسانی و شاخص های توزیع نیروی انسانی بازنگری خواهد شد تا عدالت آموزشی در مورد دانش آموزان این مناطق هم رعایت شود.

وی افزود: باهماهنگی مسئولان شهرستان الیگودرز مقرر شد برای رفع مشکل جذب نیروی انسانی در مناطق سختگذر از نیروهای پیش دبستانی واجد شرایط و حق التدریس های بومی به کارگیری شوند.

خدابخش نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل مناطق سخت گذر الیگودر به 210 نفر نیاز داریم که تنها با به کار گیری نیروهای بومی منطقه این مشکل قابل حل است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 2 مهر 96، کد مطلب: 1821044، www. iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین