پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
بیشترین میزان تولید کاغذ به روزنامه‌ها اختصاص می‌یابد و میزان آن در کشور اندک است.

شعارسال: جلیل غفاری رئیس اتحادیه صحافان و لیتوگرافان در خصوص وضعیت تولید کاغذ در کشور گفت: در کشور تولید کاغذ به میزان زیاد انجام نمی‌شود و بیشتر تولید آن برای روزنامه‌ها است و کاغذ تولیدی کشور برای این بخش اختصاص می‌یابد.

وی افزود: کاغذهای تحریر و چاپ بیشتر وارداتی هستند و در این زمینه تولید داخلی نداریم. قرار بود امسال تعرفه واردات کاغذ افزایش پیدا کند خوشبختانه تا این لحظه این مسئله رخ نداده است. افزایش نیافتن تعرفه کاغذ سبب شد تا ثبات قیمت را در بازار آن تجربه کنیم.

رئیس اتحادیه صحافان و لیتوگرافان در خصوص نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امسال بیان کرد: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی سال جاری در 14 سالن و در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و دست‌آوردهای بسیار خوبی در این زمینه داشت.

غفاری ادامه داد: سه‌شنبه آینده قرار است انتخابات هیئت مدیره اتحادیه صحافان و لیتوگرافان برگزار شود و در کنار آن اتحادیه مسئله شهرک‌های صنعتی را پی‌گیری می‌کند تا در تفاهم‌نامه با این شهرک‌ها فضای مورد نیاز برای اعضای اتحادیه را به دست بیاوریم و در اختیار اعضا قرار دهیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 26دی1394، کدخبر: 5462723: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین