پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۱۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
کنگره آمریکا پیش نویس قانون تشدید تحریم ها علیه حزب الله لبنان را تصویب کرد.

شعار سال: کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا "کنگره" پیش نویس قانون تشدید تحریم ها علیه حزب الله لبنان و اقدامات اضافی علیه منابع مالی آن را تصویب کرد.

هدف از این تحریم ها جلوگیری از تأمین منابع مالی حزب الله از طریق اعمال تحریم های جدید و سخت علیه منابع مالی آن اعلام شده است.

تحریم های جدید شامل بلوکه کردن دارایی ها، توقف معاملات مالی، جلوگیری از صدور ویزا برای سفر به آمریکا و امکان تحریم کشورهایی که از حزب الله حمایت مالی و نظامی می کنند.

براساس پیش نویس این قانون، رئیس جمهور آمریکا برای تعیین اشخاص و موسساتی که به خاطر همکاری با حزب الله تحریم خواهند شد، مختار خواهد بود.

گفتنی است حزب الله لبنان بخشی از محور مقاومت است که مقابل زیاده خواهی های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه مقاومت می کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان ، تاریخ انتشار مهر 96، کدمطلب:۶۵۹۰۸۷، www.shabestan.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین