پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۸۳۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
استاندار سابق تهران در آیین معارفه استاندار جدید تهران گفت: چهار سال گذشته در استان تهران به کسی باج ندادم.

شعار سال: سید حسین هاشمی صبح دوشنبه، در آیین معارفه محمد حسین مقیمی استاندار تهران با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و جمعی از مسئولین استان تهران با بیان این که تعامل، همکاری و اعتماد محور اصلی اقدامات استانداری تهران است، اظهار داشت: در شورای تامین سعی در پیشگیری داشتیم.

استاندار سابق تهران افزود: خط قرمز ما در استان تهران تخلفات مالی و اخلاقی بود، از این تخلفات نگذشتیم.

وی با بیان این که اعلام کردیم برای برگزاری هیچ جلسه ای نیاز به مجوز نیست، گفت: دوستان اصلاح طلب، اعتدال و اصولگرا بدون مجوز و مشکل جلسه تشکیل دادند.

استاندار سابق تهران افزود: کنسرت های دارای مجوز در استان تهران بدون مشکلی برگزار شد.

هاشمی تاکید کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان با بی طرفی کامل، صیانت از آرا مردم به عنوان حق الناس و حضور حداکثری برگزار شد و بعد از انتخاب هیات اجرایی ۳۰ نفره حتی یک نفر تماس نگرفت که بگوید شاید کس دیگری انتخاب می شد.

وی اضافه کرد: رییس جمهور سه سفر به استان تهران داشتند و بسیاری از مشکلات شهرستان های تازه تاسیس حل شد، سفرهای آیت الله آملی لاریجانی به استان تهران نیز پربرکت بود.

هاشمی با بیان این که کسری های استان تهران از بسیاری از مناطق محروم بیشتر است، گفت: آب بحران جدی استان تهران بود، آبفای تهران ضربتی عمل کرد و ۵۰ میلیون متر مکعب مشکل کیفی و کمی داشتیم اما امروز هیچ کسری نداریم.

وی گفت: امروز ۱۰ تصفیه خانه فاضلاب در استان تهران به بهره برداری رسید و ۱۳ تصفیه خانه دیگر نیز در دولت دوازدهم اجرا می شود.

استاندار سابق تهران با بیان این که کشاورزی استان تهران در کشور اول شد، گفت: ۱۰۰ درصد افزایش آبیاری تحت فشار در استان داشتیم، افزایش بیش از دو ونیم برابری مالیات در چهار سال گذشته و بدون هیچ تنش داشتیم.

وی گفت: ما سالانه بین پنج الی هفت هزار میلیارد تومان افزایش درآمد مالیاتی داشتیم اما چیزی به استان تهران نرسید.

هاشمی با بیان این که باید احداث شهرک های صنعتی برای انتقال صنایع ادامه پیدا کند، گفت: صنعت بدون رقابت محکوم به شکست است و رقابت از طریق انتقال به شهرک ها میسر است.

استاندار سابق تهران با اشاره به این که اقدامات خوبی در زمینه سامان دهی معتادین متجاهر، پدافند غیر عامل، امنیت، مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز انجام شد، گفت: استان تهران در این زمینه ها رتبه اول کشوری را کسب کرد و این اتفاقات نتیجه تعامل بین دستگاه ها در استان تهران است.

وی با بیان این که هیچ موقع تحت فشار تصمیم نگرفتم، افزود: خیلی هزینه در چهار سال گذشته دادم، اما به هیچکس باج ندادم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 10 مهر 96، کد مطلب: 4102294: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین