پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با رد انتساب طرح موضوع نظام پارلمانی به علی لاریجانی گفت: رئیس مجلس با اظهار بی‌اطلاعی از این موضوع گفتند که نظری در این‌باره ندارند. از این رو موضوع مطروحه نظر شخصی آقای یوسفیان مُلا بوده است.

شعارسال : بهروز نعمتی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه 11 مهر با حضور در جمع خبرنگاران درباره انتصاب طرح موضوع نظام پارلمانی به علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: با توجه به منتسب شدن این موضوع به رئیس مجلس از سوی برخی رسانه‌ها در گفت‌وگوهای خود با ایشان نظرشان را جویا شدم که از آن اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفتند که نظری در این‌باره ندارند.

وی تصریح کرد: از این رو موضوع مطروحه از سوی آقای یوسفیان مُلا رئیس کمیسیون تدوین آئینامه داخلی مجلس نظر شخصی ایشان بوده است که از سوی برخی نمایندگان دنبال شده است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: البته نظر نمایندگان قابل احترام است ولی این موضوع ربطی به آقای لاریجانی ندارند و هرچند که نمایندگان حق دارند درباره همه موضوعات کشور اظهارنظر کنند اما انتساب این موضوع به رئیس مجلس صحت ندارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 11مهر 1396، کدخبر: 13960711000643، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین