پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۳۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: در این جلسه ایرادات مربوط به طرح برگزاری علنی دادگاه های مفاسد اقتصادی بررسی شد.

شعار سال: عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: در این جلسه ایرادات مربوط به طرح برگزاری علنی دادگاه های مفاسد اقتصادی بررسی شد.

یحیی کمالی پور عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در تشریح دستور کار امروز ( 3 شنبه 11 مهر) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، اظهار داشت: در نشست امروز طرح الحاق یک تبصره به ماده 353 قانون آیین دادرسی کیفری درخصوص انتشار اسامی متهمان در دادگاه های مفاسد اقتصادی ارجاعی از صحن مجلس، مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: طرح مذکور در رابطه با چگونگی انتشار اسامی مفسدان اقتصادی اخیرا در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفت اما به علت مغایرت این طرح با اصل 85 قانون مجلس، برای اصلاح به کمیسیون قضایی و حقوقی ارجاع شد، از این رو در نشست امروز این کمیسیون جهت تأمین نظر نمایندگان و عدم مغایرت با قانون، مقرر شد که قاضی بررسی کننده پرونده مفاسد اقتصادی، طبق شرایط و مصلحت، اسامی متهمان پرونده را منتشر کند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد درمجلس شورای اسلامی، افزود: از سوی دیگر لایحه الحاق ایران به موافقتنامه نیس و لوکارنو ارجاعی از شورای نگهبان نیز مورد بررسی و ایرادات آن رفع شد،.

عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، تصریح کرد: همچنین کلیات طرح مبارزه با جرایم اقتصادی نیز به تصویب رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک ، تاریخ انتشار 11 مهر 96، کدمطلب۷۳۵۳۳۰، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منصوری
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
0
واقعا هم باید اسم اینجور افراد فاش بشه چون حق الناس برای همست و بیشتر اینها از افراد زیادی دزدی میکنن و همه باید بشناسنشون .ن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین