پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۴۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: 25 پرونده نمایندگان درهیئت نظارت مجلس مطرح است که تا کنون پرونده ها برخی نمایندگان برای بررسی بیشتر به قوه قضائیه ارسال شده است.

شعارسال: محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار با اشاره به جلسات هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان گفت: هیئت بطور هفتگی جلسه دارد و پرونده های ارجاعی را بررسی می کند.

وی افزود: در حال حاضر 25 پرونده از نمایندگان در هیئت وجود دارد که در دست بررسی است.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکنون هیئت نظارت برخی از پرونده ها را بررسی و مختومه کرده و برخی را هم برای بررسی بیشتر به قوه قضائیه ارجاع داد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ارسال پرونده نمایندگان به قوه قضائیه به معنی محکوم شدن یک نماینده نیست بلکه هیئت به این نتیجه می رسد که پرونده مذکور باید در قوه قضائیه رسیدگی شود و چه بسا یک نماینده در قوه قضائیه حکم برائت بگیرد.

جمالی نوبندگانی افزود: محور بیشتر شکایات رسیده علیه نمایندگان در خصوص نطق و اظهار نظر نمایندگان است و ما در بررسی این شکایات آن دسته از اظهار نظرهایی که مربوط به انجام وظایف نمایندگی نباشد را به قوه قضائیه ارجاع می دهیم.

وی افزود: هیئت تصمیم دارد تا جهت بررسی سریع تر پرونده ها چند جلسه فوق العاده در طول هفته داشته باشد تا پرونده های موجود تعیین تکلیف شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری افکار، تاریخ انتشار: 14 مهر 1396، کدخبر: 667822، www.afkarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین