پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۹۲۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰
مشاور معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: مقررات آیین دادرسی کیفری و قانون مجازات اسلامی در حوزه اطفال و نوجوانان در کشور تدوین و تصویب شده است.

شعار سال: سیدعلی کاظمی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه کارگاه دادرسی ویژه کودکان و نوجوانان در یزد افزود: لایحه تشکیل پلیس اطفال بر اساس ماده 31 آیین دادرسی کیفری در معاونت حقوقی قوه قضائیه نهایی شده است.
وی ادامه داد: بعد از از تصویب کنوانسیون حقوق کودکان و نوجوانان در ایران برنامه‌های حمایت از آنها شتاب بسیار ویژه‌ای به خود گرفته و همکاری یونیسف با قوه قضائیه در کشور ما آغاز شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه حقوق کودکان و نوجوانان باید همواره به بهترین نحو در کشور مورد عنایت قرار گیرد تصریح کرد: توجه ویژه به حقوق کودکان و نوجوانان نقش مهمی در آینده آنها دارد.
کاظمی گفت: تاکنون برای تحقق اهداف مرتبط با حقوق کودکان و نوجوانان در ایران اقدام های خوبی انجام گرفته که از مهمترین آنها می توان به پیش‌بینی نهاد مددکاری اطفال و راه‌اندازی دادسراها و دادگاه‌های ویژه اطفال اشاره کرد.
مشاور معاون حقوقی قوه قضائیه ، برگزاری کارگاه دادرسی ویژه کودکان و نوجوانان در یزد را در آشنایی هرچه بیشتر با موازین اسلامی مربوط به حقوق کودک و نوجوان بسیار لازم و مفید ذکر کرد.
کاظمی از برنامه ریزی و طرح مطالب مختلف در کارگاه قدردانی کرد و برگزاری این برنامه های آموزشی را برای تحقق اهداف قوه قصائیه بسیار ضروری دانست.
کارگاه دادرسی ویژه برای کودکان و نوجوانان به همت معاونت حقوقی قوه قضاییه و حمایت صندوق بین المللی کودکان ملل متحد به مدت سه روز در هتل ارگ یزد برگزار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد (ایرنا)، تاریخ انتشار 4 خرداد 96، کد مطلب: 82544096: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین