پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: شهرک ترافیک در شهرهای مختلف استان راه اندازی می شود.
شعارسال: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: شهرک ترافیک در شهرهای مختلف استان راه اندازی می شود.

سید علی ساداتی پیش ازظهر شنبه در مراسم بازگشایی شهرک ترافیک که در اردوگاه دانش آموزی بادله برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی سبب برقراری نظم و امنیت در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی برگزارشده است، افزود: این برنامه جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با قوانین راهنمایی و رانندگی و نهادینه کردن آن بین اقشار مختلف برگزار شده است.

ساداتی یکی از اهداف آموزش و پرورش را راه اندازی شهرک ترافیک در شهرهای مختلف مازندران عنوان کردو ادامه داد: در حال حاضر هماهنگی هایی جهت راه اندازی این مرکز در شهرهای مختلف با نیروی انتظامی انجام شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه آموزش و پرورش محلی برای نهادینه کردن قوانین و مقررات در جامعه است، گفت: امیدواریم با همکاری نیروی انتظامی و سایر سازمانها بتوانیم جامعه ای قانونمند داشته باشیم تا آرامش و امنیت جامعه را تضمین کنیم.

سرهنگ احمدبابازاده، جانشین راهنمایی و رانندگی مازندران نیز با بیان اینکه ترافیک یک پدیده اجتماعی است،گفت: متاسفانه شاهد آمار بالای تصادفات جاده ای مواجه هستیم که باید با مشارکت آحاد جامعه به ویژه همیاران پلیس این تصادفات و خسارات را به حداقل برسانیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15 مهر 1396، کدخبر: 4106664، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین