پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۸۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدان از تأمین 250 تا 300 لیتر در ثانیه آب از رودخانه عباس‌آباد همدان خبر داد و گفت: پس از انجام مراحل لایروبی و آبگیری عباس‌آباد، آب وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

شعار سال: مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدان اظهار کرد: شرکت آبمنطقهای همدان در سال 80 برداشت آب از رودخانه عباسآباد را در دستور کار قرار داد و در سال 90 شرکت آب و فاضلاب با همکاری امور آبمنطقه‌ای کارهای تکمیلی تصفیه‌خانه عباس آباد را انجام دادند.

حسین آذرتکین با بیان اینکه با اتمام لایروبی، از هفته آینده آب رودخانه عباس‌آباد وارد مدار می‌شود، افزود: استخر عباس‌آباد هر سال باید لایروبی شود زیرا در غیر این صورت طی یک سال مخزن از بین می‌رود.

وی با اشاره به اینکه لایروبی عباس‌آباد یک هفته طول خواهد کشید، بیان کرد: لایروبی به منظور شسته شدن گل و لای انجام می‌شود و پس از ضد عفونی شدن مخزن، آماده آبگیری خواهد شد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدان با تأکید بر اینکه پس از انجام مراحل آبگیری عباس‌آباد، آب وارد مدار بهره‌برداری می‌شود، خاطرنشان کرد: عباس‌آباد می‌تواند در حالت عادی 250 تا 300 لیتر در ثانیه آب تأمین کند.

وی یادآور شد: نخستین کار برای مدیریت آب شهر استفاده از آب رودخانه عباس‌آباد، خاکو و دره مرادبیک است تا آب سد برای فصل بی‌آبی و تابستان همدان ذخیره شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 20 مهر 96، کد مطلب: 13960719001068: www.hamedan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین