پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
چندی پیش، مدیرعامل رایتل از پوشش سراسری 3G و 4G این اپراتور در سطح کشور خبر داد.

شعار سال: مهندس سید مجید صدری، مدیر عامل رایتل، در مراسم افتتاح پروژه های این اپراتور در تیرماه 96 از پوشش سراسری 3G  و 4G این اپراتور در سطح کشور خبر داد.

صدری، ضمن اعلام همکاری رایتل و همراه اول برای گسترش شبکه‌ی تحت پوشش، توضیح داد:

ضمن تفاهم با همراه اول، در 1200 شهر سرویس3G و 750 شهر سرویس LTE رایتل راه اندازی شده و شعار «از خزر تا خلیج فارس با3G  رایتل، به از خزر تا خلیج فارس با LTE تغییر پیدا کرد.

قابل ذکر است؛ با ایجاد این همکاری دو سویه، رایتل توانست پوشش خود را سراسری کند و همراه اول نیز فرکانس لازم برای امور توسعه‌ای خود را به دست آورده و سرعت بهتری را در اینترنت نسل چهارم به مشترکین خود ارایه می‌دهد.

مدیرعامل همراه اول نیز تاکید دارد: این اقدامات با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی ارزی و کاهش هزینه‌های هر دو اپراتور صورت گرفته و باعث شده است که هر دو اپراتور به نتایج مطلوب و سودمندی در بازار کاری خود برسند که در نهایت به رضایت مشترکین این سرویس‌ها ختم شده است.


در همین راستا کانال تلگرام رایتل هم با انتشار تصویری از پوشش سراسری این اپراتور در سطح کشور، نوشت: اتفاقی متفاوت؛ پوشش سراسری 3G و 4Gرایتل؛ در همه جای ایران؛ تجربه متفاوت استفاده از خدمات ارتباطی.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تی نیوز، تاریخ انتشار 19 مهر 96، کد مطلب: -، www. tnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین