پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۰۴۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
مدیرکل حج و زیارت استان یزد گفت: شش هزار و 423 یزدی در سامانه سماح ثبت‌نام و هزار و 120 نفر برای دریافت روادید اقدام کرده‌اند.

شعار سال: علی‌اصغر شریفی زارچی در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به اینکه تاکنون هزار و 120 نفر در استان یزد برای دریافت روادید اقدام کرده‌اند گفت: مدت اعتبار روادید از لحظه‌ی صدور سه ماه است که زائرین در این مدت فرصت دارند وارد خاک عراق شده و پس از ورود نیز یک ماه مهلت اقامت دارند.

وی با تأکید بر اینکه هرچه به زمان اعزام زائرین نزدیک می‌شویم تعداد ثبت‌نام در سامانه افزایش پیدا می‌کند از آخرین آمار ثبت‌نام در این سامانه خبر داد و گفت: تاکنون شش هزار و 423 یزدی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند.

شریفی در ادامه با عنوان این مطلب که روادید به شکل انفرادی صادر می‌شود تصریح کرد: متقاضیان ثبت‌نام، هرچه زودتر از طریق سامانه سماح به نشانی https://samah.haj.ir اقدام کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 21 مهر 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۷۲۰۰۰۰۴۵۸، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین