پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۹۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
توسعه فازهای جدید پارس جنوبی در سالیان اخیر باعث ایجاد اشتغال فراوان در منطقه پارس جنوبی شده که در همین راستا مجتمع گاز پارس جنوبی در این روزها مطابق نیاز و برنامه در حال جذب نیرو در بخش‌های مختلف است.
شعارسال: توسعه فازهای جدید پارس جنوبی در سالیان اخیر باعث ایجاد اشتغال فراوان در منطقه پارس جنوبی شده که در همین راستا مجتمع گاز پارس جنوبی در این روزها مطابق نیاز و برنامه در حال جذب نیرو در بخش‌های مختلف است.

محمد رضایی بابایی، مدیر توسعه منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با اعلام این خبر گفت: شروع فعالیت در پارس جنوبی به سال 1377 بازمی‌گردد و از سال 1379 جذب نیرو برای مجتمع آغاز شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون سازمان رسمی مجتمع برای پالایشگاه‌های اول تا هفتم و پالایشگاه نهم مجموعاً سه هزار و 757 نفر است، گفت: در حال حاضر 85 درصد این چارت تکمیل است.

بابایی افزود: در حال حاضر مجتمع گاز پارس جنوبی دارای 11 هزار نفر نیروی انسانی در بخش رسمی، پیمانکاری و قراداد مستقیم و موقت است.

وی با بیان اینکه در پالایشگاه‌های جدید برای انجام امور به سمت برون‌سپاری حرکت خواهیم کرد، گفت: پالایشگاه‌های جدید همگی در حال تکمیل نیروهای خود هستند.

مدیر توسعه منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: هم‌اکنون چارت رسمی پالایشگاه‌های جدید مشخص شده و به زودی با برگزاری آزمون توسط وزارت نفت بیش از 500 نفر جذب مجتمع گاز پارس جنوبی می‌شوند.

بابایی نقش پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی را در ایجاد اشتغال در کشور بسیار مهم دانست و گفت: به برکت گاز از ابتدای پروژه تأسیس پالایشگاه‌ها تعداد زیادی نیروی انسانی در احداث، در ادامه در راه‌اندازی و بهره‌برداری پالایشگاه‌ها مشغول به کار می‌شوند.

به گفته وی؛ در پایان توسعه پارس جنوبی و احداث تمام فازها بیش از 25 هزار نفر در پالایشگاه‌های پارس جنوبی مشغول به کار می‌شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 26 مهر 1396، کدخبر: 548193، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های نفت و گاز دولت است که امیدواریم به سرانجام بسیار خوبی رسد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
0
این طرح تونسته اشتغال زایی های خوبی رو برای کشور داشته باشه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
طرح مادر برای اشتغال زایی و افزایش درامد کشور یعنی این

س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین