پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۹۲۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: تا به امروز تنها 20 درصد ظرفیت‌های استان قزوین کشف شده و در این استان 80 درصد ظرفیت اقتصادی هم‌چنان به‌صورت بالقوه باقی‌مانده است.

شعار سال: «محمدعلی قاسمی» مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: استان قزوین استانی غنی است و در اصل استانی کوچک اما در واقع بسیار بزرگ است.

وی افزود: با وجود این‌که همه مدیران استان در گزارش‌های خود جایگاه استان قزوین را رفیع ترسیم می‌کنند، اما این شاید تنها 20 درصد ظرفیت استان است و 80 درصد ظرفیت‌های استان قزوین ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که هنوز به حالت بالفعل در نیامده است.

قاسمی تصریح کرد: استان قزوین در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری، زیرساختی و خدمات ظرفیت‌های بسیار نهفته‌ای را در خود جای داده که نیاز دارد آن را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی افزود: ما باید بر اساس سند آمایش و مطالبات و مستنداتی که داریم و در آن فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشخص شده است، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری تشویق کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین ادامه داد: اولویت‌های سرمایه‌گذاری در استان قزوین به خوبی احصاء شده است و می‌توان از روی آن فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را پویا و به بالفعل تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: نمی‌توان و نباید سرمایه‌گذاری در استان قزوین را به یک حوزه خاصی محدود کرد بلکه باید با توجه به اسناد بالادستی و سند چشم‌انداز استان به‌دنبال تقویت ظرفیت‌های استان بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین با اشاره به این‌که سرمایه‌گذاران خارجی در عرصه جدیدی از ظرفیت‌های استان قزوین ورود می‌کنند، یادآور شد: این نوع سرمایه‌گذاران می‌کوشند تا در عرصه انرژی‌های نو مانند انرژی‌های بادی، خورشیدی و CHP حضور یابند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 30 مهر 96، کد مطلب: 96073016839، www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین