پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۹۷۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: براساس آمارها در فاز نخست احداث زائرسرای راهیان نور بیش از ۴.۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای فاز دوم طرح نیز بیش از ۸۰۰ میلیون تومان نیاز است.
شعارسال: معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: براساس آمارها در فاز نخست احداث زائرسرای راهیان نور بیش از ۴.۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای فاز دوم طرح نیز بیش از ۸۰۰ میلیون تومان نیاز است.

علی فرخزاد ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت زائرسرای راهیان نور در خرمشهر اظهار داشت: احداث زائرسرای راهیان نور استان قزوین در خرمشهر در راستای ساماندهی زائران و خدمات‌رسانی مطلوب به آنها نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: براساس آمارها در فاز نخست احداث زائرسرای راهیان نور بیش از 4.8 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای فاز دوم طرح نیز بیش از 800 میلیون تومان نیاز است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در سرعت‌دهی به اجرای طرح احداث زائرسرای راهیان نور در خرمشهر اقدام کرده و مشارکت لازم را انجام دهند تا طرح هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

فرخزاد با بیان این مطلب که باید از روند احداث زائرسرای راهیان نور بازدید حضور صورت گیرد، خاطرنشان کرد: زائرسرای راهیان نور استان قزوین از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار بوده و در داخل شهر قرار دارد که می‌توان در زمان‌های دیگری به جز اردوهای راهیان نور مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: مرز جنوبی کشور بازگشایی شده و از ظرفیت زائرسرای راهیان نور می‌توان برای زائران اربعین حسینی نیز استفاده کرد و با توجه به این قابلیت‌ها باید احداث به پایان رسیده و از این زائرسرا بهره‌برداری شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: زائرسرای راهیان نور استان قزوین در داخل شهر واقع شده و از این موقعیت می‌توان برای تبدیل شدن به مرکز فرهنگی، هنری و ورزشی استفاده کرد تا مردم خرمشهر بتوانند از امکانات ارائه شده در این محل بهره‌مند شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 مهر 1396، کدخبر: 1553153، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین