پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۵۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در مانور زلزله روز گذشته شاهد ترافیک در بافت قدیمی شهر بودیم که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

شعارسال: معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در مانور زلزله روز گذشته شاهد ترافیک در بافت قدیمی شهر بودیم که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

علی فرخزاد صبح امروز در همایش تجربیات زلزله کرمانشاه که به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله برگزار شد اظهار داشت: استان قزوین در برابر بحران‌ها بیش از گذشته آمادگی داشته باشد.

وی افزود: در مانوری که دیروز در قزوین برگزار شد دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی خود را به اثبات رساندند ولی ضعف‌هایی نیز در این تمرین آشکار شد که باید نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه بافت قدیمی شهر یکی از مشکلات در زیمنه امداد رسانی است عنوان کرد: در عملیات تمرینی برخورد با زلزله دیروز یکی از نقاط ضعف ایجاد ترافیک در بافت قدیمی شهر قزوین بود که دستگاه های امداد رسان امکان امداد رسانی پیدا نمی کنند.

فرخزاد تصریح کرد: زلزله اخیر کرمانشاه تلنگری بود تا هوشیارتر از قبل باشیم و آمادگی بیشتری برای حوادث آینده پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار است در هرحادثه‌ای به شکل مناسب به حادثه دیدگان امدادرسانی کنیم، باید همه دستگاه‌های خدمات رسان حضور به موقع و مناسب داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه بیشترین اثرگذاری خدمات امدادی در زلزله در 48 ساعت پس از وقوع حادثه است،گفت: ساعات اولیه امدادرسانی بسیار مهم است و دستگاه‌های امداد رسان باید برای چنین وضعیتی آماده باشند.

فرخزاد بیان کرد: یکی از مشکلات در زلزله کرمانشاه این بود که مردم شناخت کافی نسبت به زلزله نداشتند و همه تلاش داشتند تا در هنگام وقوع زلزله از خانه بیرون بروند که نشان می‌دهد شهروندان هنوز توصیه‌های ایمنی مقابل زمین لرزه را چندان جدی نمی‌گیرند که برگزاری عملیات های تمرینی این نقیصه را کاهش می دهد.

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار داشت: نخستین قدم در کاهش خسارات زلزله این است که بتوانیم نحوه برخورد مناسب با این حادثه را به مردم شناسانده و در این زمینه تمام دستگاها، مسئولان و ائمه جماعات باید پای کار باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 دی 1396، کدخبر: 1610725، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
امیدوارم دست روی دست نذارند چون حادثه خبر نمیکنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین