پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۸۲۴
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به خرید گندم در استان قزوین گفت: تا به امروز 145 هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان استان خریداری شده و این میزان گندم حدود یک و نیم سال نیاز استان قزوین است.

شعار سال:  منوچهر حبیبی در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری که صبح امروز محل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قزوین برگزار شد، با اشاره به خرید گندم، جو و کلزا در استان اظهار داشت: با توجه به دستورالعملی که در راستای خرید تضمینی گندم، جو و کلزا مطرح بوده، روند کار بسیار مطلوب و در حال انجام است.

وی گفت: تا به امروز 145 هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان استان قزوین خریداری شده و این میزان گندم حدود یک و نیم سال نیاز استان بوده که از گندم‌کاران خریداری شد است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه قیمت هر کیلو گندم خریداری شده 300 تومان است، عنوان کرد: در حال حاضر 31 مرکز خرید گندم در استان وجود دارد و بهای گندم به کشاورزانی که در روزهای نخست از آن‌ها گندم خریداری شده، پرداخت شده است.

حبیبی عنوان کرد: در خصوص محصول جو و کلزا، حدود 10 هزار تن جو و هشت هزار و 307 تن کلزا از کشاورزان استان قزوین خریداری شده است.

این مسؤول در پایان از همکاری سازمان جهاد کشاورزی، شرکت غله، فرمانداران و شبکه وسیع حمل و نقل استان قزوین قدردانی کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 تیر 1396، کد مطلب: 13960417000647: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین