پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: امسال گندم معمولی با قیمت مصوب و تضمینی یک هزار و 300 تومان و گندم دروم با قیمت یک هزار و 330 تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

شعار سال:محمود محمودی با اعلام اینکه از آغاز فصل برداشت گندم تاکنون بیش از هشت هزار و 500 تن محصول از گندم‌کاران استان قزوین خریداری شده است، اظهار داشت: امسال گندم معمولی با قیمت مصوب و تضمینی یک هزار و 300 تومان و گندم دروم با قیمت یک هزار و 330 تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

وی از خرید 3 هزار و 700 تن کلزا در استان خبر داد و افزود: دانه روغنی کلزا با نرخ مصوب دو هزار و 783 تومان به ازای هر کیلوگرم از کشاورزان تحویل و خریداری می‌شود.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به خرید شش هزار و 200 تن جو توسط مراکز خرید شبکه تعاون روستایی تصریح کرد: قیمت خرید تضمینی جو هر کیلو یک هزار و 30 تومان تعیین شده است.

محمودی با تأکید بر رعایت استانداردها و دستورالعمل‌های خرید عنوان کرد: کشاورزان می‌توانند بدون هیچ‌گونه معطلی و تأخیر محصول برداشت شده خود را به تمام مراکز خرید تعاون روستایی تحویل دهند.

این مسؤول اضافه کرد: مراکز خرید موظف هستند که به منظور رفاه حال تولیدکنندگان نسبت به تحویل و تخلیه گندم، جو و کلزا در اسرع وقت اقدام کنند.

سایت شعار سال،با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:7 تیر1396، کد مطلب:13960407000705:www. farsnews.com



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین