پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۱۱۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
معاون بهبود توليدات گياهي جهادكشاورزي استان فارس گفت: بیش از 607 هزار تن گندم در استان فارس از کشاورزان خریداری شده است.

شعار سال: محمد صادقي شنبه سه تير در جمع خبرنگاران گفت: گندم خريداري شده مربوط به 26 شهرستان استان فارس بوده و كار خريد همچنان ادامه دارد.

او با بيان اينكه دو ميليارد و 826 ميليون و 231 هزار تومان بابت گندم خريداري شده به كشاورزان پرداخت شده است،‌ ابراز اميدواري كرد كه در آينده‌اي نزديك تمام وجه گندم خريداري شده به كشاورزان پرداخت شود.

معاون جهادكشاورزي فارس از نظارت نامحسوس این سازمان بر مراحل برداشت و خرید گندم در سراسر استان فارس خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم گندم با کیفیت برداشت شده فارس با حمايت تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها خريداري شود.

اين مقام مسئول از كشاورزان درخواست كرد كه با تحويل گندم توليدي به مراكز خريد، دولت را در خودكفايي، ياري كنند.

صادقي همچنين گفت: برای پایداری تولید محصول گندم ناگزیر به کشت کلزا هستیم؛ تاکید می‌کنیم که نهایت مساعدت در خرید کلزا با کشاورزان در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: تا کنون بیش از 65 هزار و 915 هکتار کلزا در استان فارس توسط 85 دستگاه کامباین مجهز به هد، برداشت شده است.

صادقي میزان کلزای تحویلی را 13 هزار و 283 تن اعلام و اضافه كرد: از این میزان نه هزار و 700 تن ثبت سامانه شده و کل مبلغ کلزای خریداری و ثبت شده در سامانه به کشاورزان پرداخت شده است .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان فارس، تاریخ انتشار 3 تیر 96، کد مطلب: 964-374-5:www.fars.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین