پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۲۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: از ابتدای برداشت کلزا در استان تاکنون 16 هزار تن دانه کلزا از کشاورزان خریداری شد.

شعار سال: مختار مهاجر صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: سطح قابل برداشت کلزای امسال 25 هزار هکتار و پیش‌بینی تولید 45 هزار تن است.

وی با اشاره به تمهیدات این سازمان برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی خصوصا گندم، جو و کلزا تصریح کرد: بیش از 110 مرکز خرید تضمینی پیشبینی شده و از این لحاظ مشکلی در سطح استان گلستان وجود ندارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون خرید گندم در بخش‌های شمالی استان آغاز شده است، گفت: این سازمان ابلاغیه خرید گندم را به مراکز خرید در بخش‌های شمالی استان صادر کرده است و این مراکز از روز گذشته تا حداکثر دهم خرداد به طور کامل بازگشایی خواهند شد.

مهاجر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای نگهداری و خرید یک میلیون و 300 هزار تن گندم تولیدی در استان اندیشیده‌ شده است، خاطرنشان کرد: قیمت خرید تضمینی جو یکهزار و 30 تومان، قیمت خرید تضمینی گندم یکهزار و 300 تومان و قیمت خرید تضمینی کلزا 2 هزار و 780 تومان است.

وی همچنین یادآور شد: سال گذشته یکهزار و 400 میلیارد تومان مطالبات کشاورزان استان گلستان بهموقع پرداخت شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان با بیان اینکه کشاورزی نگرانی از بابت پرداخت وجه محصولات خود نداشته باشند، گفت: امسال نیز تلاش داریم به طور یکنواخت مطالبات کشاورزان واریز شود و درصد باقیمانده نیز حداکثر تا سه ماه آینده پرداخت شود و کشاورزان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 7 خرداد 96، کد مطلب: 13960307000408: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
آباد باشی ان شاالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین