پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۱۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
معاون داخلی بازرگانی دولتی گفت: تاکنون یک میلیون و ۷۸ هزار و ۲۴۲ تن گندم از ۸ استان کشور خریداری شد که به محض درج اطلاعات در سامانه بهای آن پرداخت می‌شود.

شعار سال: حسن عباسی معروفان معاون داخلی بازرگانی دولتی با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم و کلزا اظهار داشت: تاکنون یک میلیون و ۷۸ هزار و ۲۴۲ تن گندم از ۸ استان کشور خریداری شد که به محشض درج اطلاعات در سامانه بهای آن پرداخت می‌شود.

وی افزود: خوزستان با ۷۹۳ هزار و ۲۱۰ تن، کرمان ۱۰۴ هزارتن و استان‌های فارس، بوشهر، ایلام، کهکیلویه و بویر احمد و هرمزگان به ترتیب در رده‌های بعدی تولید قرار دارند.

به گفته عباسی معروفان بخشی از خریدهای صورت گرفته وارد سامانه بانک کشاورزی شده که براین اساس بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران به حسابشان واریز شد.

معاون داخلی بازرگانی دولتی ادامه داد: با توجه به پیک خرید تضمینی گندم در خرداد ماه جای هیچ گونه نگرانی برای کشاورزان وجود ندارد چرا که بازرگانی دولتی موظف به تمامی گندم‌های تولیدی با نرخ تضمینی است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت خرید دانه‌های روغنی اظهار کرد: از ابتدای فرودین ماه خرید دانه‌های روغنی از ۷ استان کشور آغاز شد و بدین منظور تاکنون ۲۱ هزار و ۱۰۰ تن کلزا ار کشاورزان خریداری شده است.

عباسی معروفان از پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال مطالبات کلزا کاران خبر داد و افزود: براین اساس بهای خرید دانه‌های روغنی بلافاصله پس از اتمام کار اداری به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

معاون داخلی بازرگانی دولتی تصریح کرد: طی ماه‌های آتی برداشت سایر دانه‌های روغنی از قبیل؛ سویا، آفتابگردان و گلرنگ آغاز می‌شود که تمامی آن‌ها به نرخ خرید تضمینی از کشاورزان خریداری خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، کد خبر: ۶۰۸۰۵۲۲ ، تاریخ انتشار 19 اردیبهشت 1396 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین