پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان میزان خرید گندم از کشاورزان زنجانی را ۲۴۷ میلیارد تومان اعلام کردوگفت:تاکنون ۱۱۴میلیارد تومان ازمطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شده است.

شعار سال: محمد ایزدی به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و افزود:خرید تضمینی گندم به نرخ یک هزار و ۳۰۰ تومان بوده استو تاکنون بیش از ۱۹۴ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

وی میزان خرید گندم از کشاورزان زنجانی را ۲۴۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۱۴ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شده و مابقی هم به زودی پرداخت می شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت:امسال ۴۱ مرکز خرید گندم در استان زنجان فعال شده بود وخرید تضمینی گندم امسال از اوایل تیر ماه در استان آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه دو مرکز دولتی برای خرید گندم فعال خواهد بود.

ایزدی تصریح کرد:گندم تحویلی کشاورزان به بورس در استان زنجان ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن بوده است.

وی کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان را بسیار مطلوب عنوان کرد ویاد آورشد: پیش بینی خرید گندم در استان زنجان۲۱۰ هزارتن است که این میزان سال گذشته ۳۵۲ هزارتن گندم بود و امسال تولید گندم در استان زنجان کاهش یافته است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ابراز کرد: مصرف گندم استان زنجان ۱۲۰ هزار تن است و مابقی به استان های دیگر صادر می شود و در این میان شهرستان خدابنده بیشترین تولید گندم را دارد و کیفیت گندم استان زنجان بسیار عالی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 28 شهریور 96، کد مطلب: 4091013: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین