پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
استاندار زنجان گفت: امکان ندارد اجازه دهیم با دلال بازی کسی گندم از استان خارج کند و با هر گونه دلال بازی برخورد می شود.

شعار سال: فتح الله حقیقی امروز در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان،اظهار داشت: انتظار دارم جلسات هفتگی ستاد تنظیم بازار تشکیل و بازرسان مربوطه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به بازدید خود از فروشگاه های زنجیره ای،گفت: نمی پذیرم که بازرسی از پشت میز و اتاق باشد، بلکه باید نظارت مستمر باشد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: از هیچ کس نمی پذیریم تولید کرده و انبار کند و قابل قبول نیست که کالاها با قیمت های متفاوت به فروش برسد.

حقیقی گفت: حق مردم نظارت مستمر است که باید در اقتصاد مقاومتی و بازار کار عملیاتی با پشتوانه علمی باشد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور مسئولان احساس آرامش می کنند،افزود: با حضور مستمر، دقیق و جدی باید جلوی تخلفات گرفته شود.

این مسئول تصریح کرد: مدیر امروز باید چابک و عملیاتی بوده و نظارت مستقیمی بر بازار داشته باشد.

حقیقی با اشاره به شایع سازی در خصوص قیمت گندم، افزود: امکان ندارد اجازه دهیم با دلال بازی کسی گندم از استان خارج کند.

وی برضرورت تشکیل گروه کارشناسی در سال جاری تاکید کرد و گفت: باید این گروه کارشناسی در خصوص مسائل مطرح شده در جلسات، راهکارهای عملیاتی ارائه کند.

این مسئول تصریح کرد:ستاد تدابیر ویژه اقتصادی در استان زنجان تشکیل شود تا راهکارهای عملی برای رونق تولید ارائه کرده و بحث های اقتصادی استان را برای حمایت از سرمایه گذاران عنوان کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ضروری است دستگاه های اجرایی و مدیران گزارش فعالیت های خود را به رسانه ها اعلام کنند، افزود: برخی مدیران در ارائه گزارش عملکرد بسیار ضعیف عمل می کنند.

حقیقی افزود: به دلیل معادلات پیچییده موجود در جامعه باید تدابیر ویژه ای برای اتحاد و همدلی اتخاذ شود.

وی بیان داشت: شش تفاهم نامه بازرگانی وزیر کشور با دستگاه های اجرایی مختلف منعقد کرده است که باید به این تفاهم نامه ها توجه شده و اولویت های تعیین شده در استان نیز هدفگذاری و تعیین تکلیف شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا، تاریخ 17 اردیبهشت 98، کد مطلب: 10874: www.mojerasa.ir



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین