پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین تولید گندم در زنجان مربوط به شهرستان خدابنده است، گفت:۵۰ درصد گندم در شهرستان خدابنده تولید می شود.

شعار سال: رسول منصوری از خرید گندم در استان زنجان خبر دادو افزود: خرید گندم از اوایل تیر ماه آغاز می شود.

وی اظهار کرد: امسال قیمت تعیین شده برای خرید گندم یک هزار و ۳۰۰ تومان است و در ۲۹ مرکز خرید انجام خواهد شد و تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای خرید گندم از کشاورزان انجام شده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تاکید کرد: هم اکنون استان زنجان ۲۲۰ هزارتن ذخیره گندم مازاد دارد و امسال پیش بینی ما ۲۱۰ هزار تن است و در مجموع ۴۳۰ هزار تن می شود و کل مصرف استان زنجان ۱۰۰ هزار تن است و ۱۳۰ هزار تن مازاد داریم.

منصوری گندم‌زارهای استان زنجان را بیش از ۳۰۵ هزار هکتار عنوان کرد و گفت: زنجان سال ۹۴ جزو ۱۰ استان برتر کشور در تولید گندم بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تولید گندم در استان زنجان مربوط به شهرستان خدابنده است، افزود: بیش از ۵۰ درصد گندم در شهرستان خدابنده تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: گندم امسال همانند سال گذشته از کیفیت مناسب برخوردار است.

منصوری به کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان اشاره کردو افزود: خوشبختانه گندم تولیدی در استان بسیار با کیفیت بوده است و کیفیت این محصول نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 96، کد مطلب: 4004343:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین